Město Libušín
Město Libušín

Žádost o poskytnutí informace

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o poskytnutí informace

4. Základní informace k životní situaci

Požadovaná informace se týká rozhlasového a televizního vysílání v České republice.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněna jednat každá fyzická nebo právnická osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Informace jsou poskytovány na základě žádosti.
Úřad Rady pro rozhlasové a televizní vysílání poskytne žadateli požadované informace včetně doprovodných informací, s vyloučením pouze těch informací, u nichž to stanoví zákon.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

O informaci požádejte ústně (osobně), písemně nebo prostřednictvím telekomunikačního zařízení.

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Je třeba mít k dispozici průkaz totožnosti.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Žadatel hradí náklady spojené s vytištěním informace, pořízením kopie nebo záznamu informace a zasláním informace žadateli, a to ve výši:

  • 2 Kč za pořízení jedné strany výtisku (kopie) formátu A4,
  • 3 Kč za pořízení oboustranného výtisku (kopie) formátu A4,
  • 3,50 Kč za pořízení jedné strany výtisku (kopie) formátu A3,
  • 4,50 Kč za pořízení oboustranného výtisku (kopie) formátu A3,
  • 30 Kč za 1 ks nenahraného CD/DVD.
Pokud se jedná o informaci, která si vyžádá mimořádně rozsáhlé vyhledávání a zpracování, zaplatí žadatel náklady ve výši 300 Kč za každou započatou hodinu práce odborného referenta.
Náklady na poštovní služby jsou uplatňovány dle ceníku České pošty, s.p.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta pro vyřízení je:

  • 3 dny - pokud požadovaná informace není v působnosti Rady pro rozhlasové a televizní vysílání,
  • 7 dnů - při žádosti o upřesnění požadované informace,
  • 7 dnů - v případě odkazu na již zveřejněnou informaci,
  • 15 dnů - pro poskytnutí odpovědi nebo informace o prodloužení lhůty,
  • 25 dnů - pro poskytnutí informace po prodloužení lhůty.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Pracovníci odborných útvarů Úřadu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Na žádosti uveďte svoji identifikaci, jinak se žádost odkládá.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat prostřednictvím elektronického formuláře.

28. Popis byl naposledy aktualizován

24.06.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

V současné situaci se osobám starším 70 let nabízí zajištění nákupů potravin a léků na tel. čísle 608444566.

Ordinace Všeobecného praktického lékaře v Řevničově nabízí v této vážné situaci občanům Libušína služby praktického lékaře.

Aktuální informace najdete na stránkách: www.vseobecnylekar.cz a níže uvedných linkách, které jsou provozu v pracovní dny 8:00-16:00h.
770 112 211, 771 142 577, 
771 143 077, 771 143 751

Informační linky:
-1212 -speciální linka v souvislosti s koronavirem
-Non stop informační linka -Státní zdravotní ústav: 724810106, 725191367, 725191370.

Město Libušín
dezinfikuje riziková místa ve městě, jako jsou lavičky a zastávky.

Dezinfikujeme riziková místa ve městě

Aplikace pro občany

Loga

logo

logo

logo

logo

logo

Rozpočet

Rozpočet

Interaktivní a velmi snad ovladatelný informační zdroj o hospodaření obce pro občany

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
1
27 28 29 30 1 2 3

Informace e-mailem

Novinky e-mailem

Důležité info

Vaše zaregistrované e-maily přes webové stránky, které jste poskytli městu, jsou na základě Vašeho dobrovolného souhlasu. Váš souhlas máte právo kdykoliv zrušit nebo odvolat. Vaše e-maily budou využívány pro účely zpráv nebo informací od města a nebudou předávány třetím osobám. viz. níže uvedené.