Městský úřad Libušín
Hálkova 140
273 06 Libušín
Telefon: +420 312 672 201
E-mail:
podatelna@mestolibusin.cz
Zrušení registrace
Pokud daňový subjekt přestane splňovat podmínky, na jejichž základě mu vznikla registrační povinnost (tj. podmínky stanovené v jednotlivých daňových předpisech, které stanoví povinnost k registraci k jednotlivým daním), je povinen ve lhůtě 15 dnů sdělit tuto skutečnost správci daně, resp. požádat o zrušení registrace správce daně, který jeho registraci zruší.
Povinnost oznámit uvedené skutečnosti, resp. požádat o zrušení registrace se vztahuje pouze na registrované daňové subjekty.
Žádost je daňový subjekt povinen podat na formuláři vydaném Ministerstvem financí - "Žádost o zrušení registrace" nebo na tiskovém výstupu z počítačové tiskárny, který má údaje, obsah i uspořádání údajů shodné s tímto formulářem.
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
Žádost je daňový subjekt povinen podat do 15 dnů ode dne, kdy došlo ke skutečnostem, které zakládají zrušení registrace.
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
Další činnosti nejsou stanoveny.
Bez časového omezení.
Informační LINKA 1221
Hygienické služby České republiky slouží pro dotazy spojené s koronavirem.
Informační linka je k dispozici:
Po – Pa: od 8.00 hod. do 19.00 hod.
So a Ne: od 9.00 hod. do 16.30 hod.
Vaše zaregistrované e-maily přes webové stránky, které jste poskytli městu, jsou na základě Vašeho dobrovolného souhlasu. Váš souhlas máte právo kdykoliv zrušit nebo odvolat. Vaše e-maily budou využívány pro účely zpráv nebo informací od města a nebudou předávány třetím osobám. viz. níže uvedené.