Aktuální počasí

Počasí dnes:

16. 1. 2019

zata

Bude oblačno až zataženo, ojediněle déšť, od 800m srážky sněhové. Denní teploty 3 až 7°C. Noční teploty 3 až -1°C.

Přehrát/Zastavit Další

Pranostiky

Pranostika na akt. měsíc

Mnoho sněhu v lednu, mnoho hřibů v srpnu.

Pranostika na akt. den

Na svatého Marcela zima leze do těla.

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 3
DNES: 205
TÝDEN: 535
CELKEM: 492664

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

 

 

Osvědčení o úspoře emisí pro Město Libušín.

zde ke stažení

 

Město zřídilo nové místo separace v horní části ul. Wolkerova

2017

 

Město zřídilo nové místo separace v ul. Krátká

2017

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

Obrana vesnice

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Podání podnětu na porušování povinností v oblasti ochrany veřejného zdraví (nadměrný hluk a vibrace)

3. Pojmenování (název) životní situace

Podání podnětu na porušování povinností v oblasti ochrany veřejného zdraví (nadměrný hluk a vibrace)

4. Základní informace k životní situaci

V případě obtěžování obyvatel nadměrným hlukem nebo vibracemi může každý občan České republiky podat podnět.

Prověřuje se, zda jsou dodrženy požadavky stanovené v § 30 odst. 1 zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Každý občan, který je obtěžován nadměrným hlukem nebo vibracemi.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podnět je možné podat písemně nebo ústně do protokolu anebo v elektronické podobě podepsané zaručeným elektronickým podpisem.

8. Na které instituci životní situaci řešit

S podnětem se obraťte na příslušnou krajskou hygienickou stanici nebo územní pracoviště v místě, kde se zdroj nadměrného hluku nebo vibrací nachází.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Podnět musí obsahovat sdělení, o jaký zdroj obtěžování se jedná, kde je umístěn a kdy vás nejvíce obtěžuje (den v týdnu), ve které denní či noční době.

Dále uveďte kontaktní adresu nebo telefonní číslo, aby s vámi pověřený pracovník mohl projednat další nezbytnosti.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty jsou řešeny v souladu se správním řádem.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Provozovatelé zdroje nadměrného hluku nebo vibrací.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Podnět můžete na příslušnou krajskou hygienickou stanici zaslat v elektronické podobě podepsané zaručeným elektronickým podpisem.

28. Popis byl naposledy aktualizován

25.10.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.